سینیٹ انتخابات کے لیے پنجاب کی تمام 11 نشستوں میں امیدوار بلامقابلہ منتخب

ترجمان الیکشن کمیشن پنجاب کے مطابق جنرل، ٹیکنوکریٹس اور خواتین کی نشستوں پر تمام جماعتوں کے امیدوار بلامقابلہ کامیاب ہوگئے ہیں۔ان 11 نشستوں میں سے 5 پر پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی)، 5 پر پاکستان مسلم لیگ (ن) اور ایک پر مسلم لیگ (ق) کی امیدوار نے کامیابی حاصل کی۔

پی ٹی آئی کے اعجاز چوہدری، عون عباس اور سیف اللہ سرور نیازی نے جنرل، بیرسٹر علی ظفر نے ٹیکنوکریٹ اور ڈاکٹر زرقا تیمور نے خاتون نشست پر کامیابی حاصل کی۔مسلم لیگ (ن) کے افنان اللہ خان، ساجد میر اور عرفان الحق صدیقی نے جنرل، اعظم تارڑ نے ٹیکنوکریٹ اور سعدیہ خاقان عباسی نے خواتین کی نشست پر بلامقابلہ منتخب ہوگئیں۔

اسی طرح مسلم لیگ (ق) کے کامل علی آغا بھی پنجاب سے بلامقابلہ سینیٹر منتخب ہوگئے ہیں۔الیکشن کمیشن پنجاب کے ترجمان نے کہا کہ (ن) لیگ کے زاہد حامد، بلیغ الرحمٰن اور سیف الملوک کھوکھر، پی ٹی آئی کے سرفراز چیمہ اور ملک ظہیر عباس، پیپلز پارٹی کے عظیم الحق منہاس اور آزاد امیدواروں نے اپنے اپنے کاغذات نامزدگی واپس لے لیے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ کامیاب سینیٹرز کا نوٹی فکیشن 3 مارچ کے بعد ہی الیکشن کمیشن آف پاکستان جاری کرے گا۔واضح رہے کہ ملک میں سینیٹ (ایوانِ بالا) کی 48 نشستوں پر انتخابات 3 مارچ کو منقعد ہوں گے جس کی تیاریوں میں روز بروز تیزی آتی جارہی ہے

Leave A Reply

Your email address will not be published.